Informații utile
Pentru a obține un interviu cu orice specialist din cadrul Institutului, conform Hotărârii CD nr 12/2018, înregistrată cu nr. 12717/06.07.2018, vă rugăm să ne trimiteți la adresa de mail comunicare@icas.ro următoarele documente:
- CV-ul actualizat al jurnaliştilor/traducătorului/fotografului
- Carte de identitate/pașaport (scan).
- Scan al legitimației/adeverinței de presă internațională și o fotografiei sau a cărții de identitate MAE
- Cardul/legitimația personală de presă din cadrul ziarul/televiziunii pe care îl reprezentați
- Formularul completat – Model cerere acreditare, semnat de redactorul Șef (română sau engleză, în funcție de naționalitate)
- Protocolul semnat pentru material
Documentele se transmit la adresa: comunicare@icas.ro.
INCDS ,,Marin Drăcea” este operator de date cu caracter personal (36421). Informatiile furnizate vor fi folosite doar pentru a vă identifica în relație cu Institutul.